ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Off shore εταιρείες

Κάμποσα χρόνια πριν ένας πελάτης μου τηλεφώνησε αργά το βράδυ για θέμα που χειριζόμουν. Αφού τελείωσε η συζήτηση μου ζήτησε τη γνώμη μου για τη σύσταση off shore η οποία θα αγόραζε το σπίτι που επρόκειτο να κατοικήσει. Δεν ήταν μία από τις πολλές που φύονται στο Κρανίδι αλλά στο νομό Αττικής. Οταν του εξέφρασα την άποψή μου εξηγώντας τους λόγους όσο πιό απλά μπορούσα μου ανέφερε το όνομα γνωστού συναδέλφου που θα παρίστατο για την αγορά και που είχε προτείνει την "ιδέα". Ηξερα και το συνάδελφο και τις "ιδέες" του. Προσπάθησα να απαντήσω με επιχειρήματα αποφεύγοντας τα πρόσωπα. Εκείνος όμως επέμεινε προσθέτοντας ότι όλοι "οι γνωστοί του" κάνουν τέτοιες εταιρίες.
 
Και σε αυτό το ζήτημα διακριτικά απέφυγα να απαντήσω ώσπου σχεδόν θυμωμένα μου έκλεισε το τηλέφωνο προθέτοντας ότι "είμαι μικρή ακόμη". Και όμως ήξερα τις εταιρίες αυτές όπως όλοι οι συνάδελφοι. Ηξερα και ότι γινόντουσαν πολλές κάθε ημέρα. Οπως ξέρω ότι και σήμερα οι περισσότερες θα την σκαπουλάρουν.
Χαρακτηριστικό της ελληνικής ζωής με έμφαση στην φοροαποφυγή και την καταστρατήγηση των κανόνων του κληρονομικού δικαίου, οι εταιρίες αυτές αποτελούν για την Ελλάδα επιβεβαίωση ότι η ανομία ανθεί και ότι φορολογούνται μόνον τα θύματα. 
Είχα περάσει τα 40 όταν μου είπε ο πελάτης εκείνος ότι είμαι μικρή ακόμη.
Ελπίζω να παραμένω μικρή και σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: