ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Η μέρα των ζώων



- 8/10/2013 6:26:41 μμ
Εγώ ο δικηγορόσκυλος τι μπορώ να πω τάχα για τη μέρα των ζώων που πρόσφατα γιορτάστηκε?
είμαι προφανώς εναντίον των εορταστικών ημερών και πάντως δεν εόρτασα προσωπικά.
Ομως επειδή είμαι περισσότερο δικηγόρος και λιγότερο σκύλος επισημαίνω ότι πνιγόμουν στη δουλειά και τη μελέτη της νομολογίας.
Δίκες με τη σέσουλα ανατρέπουν το σύνολο του παλαιού καθεστώτος της Ελλάδας και αμφισβητούν τα νεότευκτα κόμματα των ημερών.
Ο Άκης ? εις την prison!
το Βατοπαίδι? πήρε την άγουσα
τα χρυσά λεβεντόπαιδα και τα golden boys? παρομοίως.
Πνίγομαι φίλοι μου συνάδελφοι, πνίγομαι και δεν ξέρω ποιόν να πρωτοαναλάβω.... Άσε που ένας σκύλος είναι πάντα εξαίρετο άλοθι για την τηλεόραση.
Μην παρεξηγείτε την αδράνειά μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: