ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΥ



του partner wolf - 23/10/2013
Με αφορμή τη μικρή "Μαρία" κατάλαβα πόσο πολύ αξίζω.
Εμαθα πιά επίσημα ότι ένα παιδί κοστίζει 15-30.00 ευρώ στην Ελλάδα.
Εγώ, καθαρόαιμο καναδέζικο Λυκόσκυλο αν είχα και πιστοποιητικά θα κόστιζα περισσότερο.
Διότι ένα σκυλί ράτσας καλοί μου αναγνώστες και δεν εννοώ ράτσας του Pet-City αλλά εκτροφείου γνησίων σκύλων κοστίζει πολύ μα πολύ πιό πολύ.
Τηλεφώνησα στη Μελίζα το βράδυ να τη ρωτήσω πόσο της κόστισε η γέννα του Δημητράκη πέρσυ και μου έβγαλε λογαριασμό μεγαλύτερο. Καλύτερα συμφέρει να το πάρεις έτοιμο το παιδί. Καλύτερα και από σκυλί.
Τηλεφώνησα και στο συνήγορο του παιδιού να διαμαρτηρηθώ. Δεν μου απάντησε γιατί είμαι σκύλος.
Ξεχνά ο συνήγορος ότι κοστίζω περισσότερο από θηλυκό κοριτσάκι ανθρώπου και δεν είμαι επιδεκτικός επιδομάτων κοκ.
Πόσο κοστίζει τελικά ο άνθρωπος?
Αν με ρωτάτε ως σκύλο, επειδή αγαπώ πολύ τους ανθρώπους και περισσότερο την Ελένη, οι άνθρωποι κοστίζουν όσο η αγάπη μας γι'αυτούς. Εγώ θα έδινα τη ζωή μου αμετανόητος. Αλλά μην το ψάχνεις είμαι σκύλος. Ακριβά κοστίζω, ακριβά και το αφεντικό μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: