ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ

Πολλά έχουν αλλάξει μέσα σε αυτή την εβδομάδα στη ζωή μου και πολλών ακόμη ανθρώπων.
Πολλά και τραγικά. Οφείλω να ομολογήσω ότι γονάτισα μέσα σε ένα βουνό από ψέμματα και κακουργήματα.  Και ναι η είδηση είναι προσωπική αλλά ξεκίνησε με αφορμή αυτό το μικρό μπλογκ για το οποίο ακόμη δεν ξέρω τίποτε όπως και για τους αναγνώστες του. Τα Νομικά Νέα υπάρχουν και παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν συνεχίζουν. Γίναμε είδηση από μόνοι μας. Προς το παρόν αποτελούμε αντικείμενο έρευνας.
Ομως: δεν έχω τίποτε να κρύψω. Δεν έχω τίποτε να φοβηθώ. Η ιστορία της ζωής μου έχει δείξει ότι ότι και να μου κάνουν επιβιώνω και συνεχίζω. Προς το παρόν πολεμώ και είναι κυριακή. Θα επανέλθω.
Ας με συγχωρήσουν όσοι θεωρούν ότι βιάστηκα. 
Ελένη Τροβά

Δεν υπάρχουν σχόλια: