ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Ανώνυμε λιβελογράφε !

Ελαβα προ ολίγου σήμερα μία ανώνυμη επιστολή. Μία επιστολή γραμμένη με τρόπο που να φαίνεται ποιός είναι ο συντάκτης της αλλά που δεν την υπογράφει. Μια επιστολή που ταχυδρομήθηκε στην Αθήνα την Παρασκευή και είναι γραμμένη σε κομπιούτερ. Οπως κάθε πρόσωπο που κρύβεται στην ανωνυμία του και τα ανυπόγραφα λεγόμενα επιτρέπει στον εαυτό του λιβέλους, ύβρεις και απειλές.
Με προβληματίζουν τα ορθογραφικά: δεν το περίμενα από το πρόσωπο που δηλώνει ότι γράφει.
Με προβληματίζει και η πληροφόρηση: φανταζόμουν ότι ξέρει περισσότερα.
Επίσης με κάνει να χαμογελώ γράφοντας ότι "πάντα ήσουν ένα μηδενικό, που πλησίαζες γέρους και άσχημους με σκοπό να πάρεις αξία και να μπεις σε κύκλους". Ο σύζυγός μου είναι 11 έτη νεώτερος και άσχημο δεν θα τον έλεγες. Οσο για τους κύκλους ... δεν νομίζω να ανήκω σε κανέναν κύκλο παρεκτός αυτού που με περιβάλλει. Του μηδενικού δηλαδή! Τον δικό μου.
Με προβληματίζει λέγοντας ότι το διδακτορικό μου ήταν του "κώλου" γιατί εκτός από άριστα πήρε και βραβείο της Γαλλικής Κυβέρνησης. Μήπως ξέρει κάτι και δεν μου το λέει? Ε ναι το έκανα με "ξένα λεφτά" με υποτροφίες όλο. Ολο όμως. Και δουλεύοντας το Paris 2 με σύμβαση με το συμπάθειο.
"Εβγαλα λεφτά με στημένες διαιτησίες" αγαπητέ λιβελογράφε σε περιμένω αύριο το μεσημέρι στην εισαγγελία. Κάτι τέτοιο πρέπει οπωσδήποτε να το καταθέσεις και να με μηνύσεις. Επίσης θα μου κάνεις και διαφήμηση για αρετές που δεν ήξερα ότι έχω. Στη χώρα μας μακάρι να ήμουν μεταξύ αυτών που στήνουν διαιτησίες. Δυστυχώς δεν είχα το ταλέντο εισέτι και έτσι δεν ήρθε σε μένα ποτέ κανείς για στημένη δίκη. Παρόλα αυτά επειδή μπορεί να είμαι "βαθια νυχτομένη" όπως μου γράφεις με αυτή την ορθογραφία ακριβώς έλα αύριο στην Ευελπίδων. Θα χαρώ να μάθω αλήθειες που δεν ξέρω. Αλλά θα πρέπει να πεις το όνομά σου. Αν φυσικά έχεις.
Σου διευκρινίζω ότι δεν πηγαίνω σε μανάβη δυστυχώς ώστε να του χρωστώ. Πηγαίνω στη λαϊκή που δεν δίνουν σκόντο. Στη λαϊκή της οδού Καλλιδρομίου που είναι κοντά και το 5ο αστυνομικό τμήμα. Σε περιμένω το σάββατο αν θέλεις να ρωτήσεις τους μανάβηδες.
Εξήγησέ μου όμως γιατί χρωστώ στους μανάβηδες αφού βγάζω λεφτά? αν μπορείς εξήγησέ μου γιατί θα μείνω με την απορία !
Ο σύζυγός μου είναι "άρρωστος"  λες,  και τον διόρισες σε κάποιον υπουργό γράφεις. Καλά εγώ να βασανίζομαι. Ο υπουργός τι σου έφταιξε και μαζύ και η Χώρα? μήπως και αυτός σε επιβουλεύεται? δεν σου φέρθηκε αρκετά καλά την άλλη φορά που είχες προβλήματα στα βόρεια? δεν σε διόρισε ξανά? κρίμα τον άνθρωπο.Οσο για το αν κάποιος είναι άρρωστος ή μη ας το αφήσουμε στους ειδικούς. Εγώ είμαι μόνον ένας "κακός αγενής και άξεστος δικηγόρος" όπως λες μεταξύ άλλων. Γιατρός όχι.
Αγαπητέ λιβελογράφε μου ζητάς και να ψευδομαρτυρήσω. Φαντάζομαι ότι έχεις τους λόγους σου. Αν πραγματικά το πιστεύεις τήρησε το ραντεβού που σου δίνω αύριο στην Εισαγγελία κατά τη μία.
Μου λες ότι "ανοίγω το λάκκο μου ο οποίος θα είναι βαθύς". Αγαπητέ λιβελογράφε δεν σε φοβάμαι. Στη ζωή μου δεν φοβήθηκα επώνυμους τους ανώνυμους θα σκιαχτώ.
Μου γράφεις τέλος για το παιδί μου "το υιοθετημένο" όπως αποκαλείς. Με λες ωραία μάνα που έδιωξε το παιδί της από το σπίτι το οποίο κατηγορείς και για διάφορα εγκλήματα φόνο όχι ακόμη. Μακάρι, αγαπητέ λιβελογράφε να είχες ένα παιδί σαν το δικό μου που κατηγορείς να σε αγαπάει τόσο. Μακάρι να σε είχε διαλέξει για γονιό όπως εμένα. Και ας σου στέλναν ανώνυμους λιβέλους.
Ανώνυμε λιβελογράφε γράφεις ότι "κρατάς ισορροπίες και προσπαθείς να μην βγει τίποτε στη δημοσιότητα". Δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι πάντως τιμώ τις προσπάθειές σου. Εγώ δεν έχω κανένα τρόπο να ελέγξω τη δημοσιότητα. Γι'αυτό και δεν έχω τίποτε να κρύψω. Ενόψει αυτών λοιπόν και επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να μπω σε λάκκο βαθύ όσο υπάρχει ο γιός μου και μέχρι να μάθω ποιός είσαι έλα αύριο στην Ευελπίδων να καταγγείλεις όσα λες. Εγώ την δικαιοσύνη τη σέβομαι και δεν έχω κανένα παράπονο από αυτήν. Αργά ή γρήγορα λάμπει. Αύριο το μεσημέρι λοιπόν στην Ευελπίδων λοιπόν. Αλλιώς όλα όσα λες είναι ψευδή. Και ας είσαι ανώνυμος! βάλε ένα σακί στο κεφάλι και έλα να καταγγείλεις εμένα, τους πελάτες μου που καταγγέλεις, το παιδί μου το δολοφονικό και μην ξεχάσεις και το σκυλί μου. Ολο και κάτι θα σου έχει κάνει και αυτό.
Μην ξεχάσεις να φέρεις μαζί σου και τον κοινωνικό περίγυρο που σε στηρίζει. Ολους αυτούς που γελούν σε βάρος μου όπως γράφεις. Τα "δικηγορικά γραφεία όπου εξιστορούνται σαν ταινία τα καραγκιοζιλίκια μου και όλοι γελάνε μαζί μου". Σε ικετεύω να τους φέρεις όλους. Με τόσα βάσανα και κρίση να γελάσει το χειλάκι τους και αυτών.

Σε περιμένω λοιπόν και αν είσαι άντρας έλα να σε δούμε.

Αλλιώς το κείμενο που μου έστειλες μετά τον εισαγγελέα θα κάνει το δρόμο του.

Και ξέρεις τι λέει ο λαός για όσους σκάβουν το λάκκο του αλλουνού!


Δεν υπάρχουν σχόλια: