ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

ζω δυό ζωές



- 19/6/2014
Η δικηγόρος Bowie Jane ξυπνάει νωρίς κάθε μέρα και πηγαίνει στο γραφείο της μιας και οι υποθέσεις που συνήθως αναλαμβάνει η δικηγόρος Bowie Jane και αφορούν εγκλήματα δεν της επιτρέπουν να κάνει και διαφορετικά. Eίναι μια ξεχωριστή ποινικολόγος από την Αυστραλία και εργάζεται στο Λονδίνο.

Τι γίνεται όμως όταν το βράδυ φεύγει από το γραφείο της και κλείνει πίσω της η πόρτα;

Η κατά τα άλλα αξιοσέβαστη νομικός έχει διπλή ζωή, καθώς τα βράδια «μεταμορφώνεται» σε τραγουδίστρια. Και αν σε πολλούς αυτό φαντάζει σενάριο από ταινία, έρχεται η ίδια για να τους το επιβεβαιώσει!

Η Bowie μπορεί να βρίσκεται όλη μέρα στα δικαστήρια ή στο γραφείο της, κρυμμένη πίσω από σωρό χαρτιών και βιβλίων, όμως τα βράδια –και αυτό είναι κάτι που δεν ήξεραν μέχρι πρότινος ούτε οι συνεργάτες της ούτε οι πελάτες της- αλλάζει ιδιότητα και γίνεται τραγουδίστρια, που πολλές φορές μάλιστα κάνεις και εμφανίσεις μπροστά σε πολυπληθές κοινό.

Τις περισσότερες φορές, η 27χρονη πηγαίνει κατευθείαν στις… νυχτερινές της υποχρεώσεις και αποχωρίζεται τα ρούχα της δουλειάς, αντικαθιστώντας τα με κοντά και στενά φορέματα και σορτσάκια και προκαλώντας ταραχή στο αντρικό κοινό.

Καμιά φορά δε κυκλοφορεί ντυμένη με τα… βραδινά της ρούχα, τα οποία κρύβει κάτω από τη νομική στολή της, κερδίζοντας έτσι χρόνο!

«Ζω δυο ζωές σε μια, είμαι άλλη το πρωί και άλλη το βράδυ και καμιά φορά μπερδεύομαι και εγώ η ίδια» δήλωσε η ίδια. «Η μουσική ήταν ανέκαθεν το πάθος μου, όμως οι γονείς μου ήθελαν να σπουδάσω και να έχω μια ‘κανονική’ δουλειά. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ταλαντεύομαι ανάμεσα στις δυο μου δουλειές, αυτές της δικηγόρου και της τραγουδίστριας. Συνήθως, μάλιστα, έχω live εμφανίσεις πέντε ή έξι βράδια μέσα στην εβδομάδα. Και το πιο περίεργο είναι ότι δεν ξέρει κανείς για αυτή τη διπλή ζωή που κάνω. Κρατάω το τραγουδιστικό κομμάτι μακριά και μόνο ελάχιστοι και πολλοί κοντινοί μου άνθρωποι γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει».

Εκφράζει επίσης και την ανησυχία της μήπως ανακαλύψουν οι του νομικού κόσμου το… καλλιτεχνικό κομμάτι της ζωής της. «Ο δικηγορικός κλάδος είναι κατά βάση ανδροκρατούμενος και πολύ συντηρητικός και φοβάμαι ότι αν ανακαλύψουν ότι τραγουδάω, θα σταματήσουν να με παίρνουν στα σοβαρά και εμένα, αλλά και τη δουλειά μου. Κανονικά δε θα έπρεπε να παίζει κάποιο ρόλο αυτό, αλλά παίζει!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: