ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Πολυαγαπημένη μου HSBC γλυκίτατή μου Τράπεζα

Σου γράφω αυτό το γράμμα με πόνο καθώς εγώ αν και δεν είμαι πελάτης σου και δεν με συμπεριέλαβες στη δημόσια συγγνώμη που δημοσίευσες απευθυνόμενη προς τους πελάτες σου αισχάτως δεν έχω τη χαρά να γελάσω όπως εκείνοι (οι πελάτες σου) απόκριες μέρες που είναι, αλλά και γενικά όλες τις άλλες μέρες.

Λυπάσαι λες που επέτρεψες να γίνει φοροαποφυγή μέσα από τις δράσεις σου και έδιωξες λες τους κακούς αυτούς πελάτες: 

«Θα θέλαμε να καθησυχάσουμε και να αναφέρουμε κάποια γεγονότα που βρίσκονται πίσω από τις ιστορίες. Τα ΜΜΕ έδωσαν έμφαση σε ιστορικά γεγονότα που δείχνουν ότι οι προδιαγραφές με τις οποίες λειτουργούμε σήμερα δεν είχαν τεθεί σε ισχύ εξ ολοκλήρου στις ελβετικές δραστηριότητες μας οκτώ χρόνια πριν. Πρέπει να δείξουμε ότι αντιλαμβανόμαστε πως οι κοινωνίες που υπηρετούμε περιμένουν πολλά από εμάς. Για αυτό εκφράζουμε την ειλικρινή συγνώμη μας», σημειώνει.

«Δεν έχουμε απολύτως καμία διάθεση να συνεργαστούμε με πελάτες που φοροδιαφεύγουν ή που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στα πρότυπά μας για το οικονομικό έγκλημα», καταλήγει η επιστολή.

Αυτά φαντάζομαι τα λες στους πελάτες σου να μην ανησυχούν και να παραμείνουν σε εσένα. Είπαμε εγώ δεν είμαι όμως πελάτης σου ούτε σε καμία λίστα από αυτές που κατέχουν οι αρχές. Ούτε στην αρχική ούτε στη νεότερη με τους 86 τους σβησμένους. Δεν μου ζήτησες λοιπόν εμένα ποτέ συγγνώμη.
Ο πόνος μου για την παράλειψη αυτή είναι μεγάλος. Γιατί σε ενόχλησα σαν δικηγόρος όπως όφειλα σύμφωνα με την ΠΟΛ.1127/31.8.2010 Κοινοποίηση του ν. 3691/2008 «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας και άλλες διατάξεις»  όπως ισχύει, και παροχή σχετικών οδηγιών για την εφαρμογή του, ο νόμος 3691/2008 επιβάλλει μεταξύ άλλων σε δικηγόρους που λαμβάνουν πληροφόρηση για ζητήματα υπαγόμενα στο νόμο να αναφέρονται στις αρμόδιες αρχές στις 23/9/2013 με επιστολή για λογαριασμούς πελατών σου που ήρθαν σε γνώση μου με αδήλωτα εισοδήματα. Γιατί αναγκάστηκα να προστρέξω στις αρμόδιες αρχές μια και εσύ δεν έσπευσες όπως όφειλες. Και εμένα καμία συγγνώμη πολυαγαπημένη μου HSBC. Που τήρησα το νόμο και σε ενημέρωσα όπως όφειλα. Που δεν έσπασα κανένα απόρρητο όπως ο τρισκατάρατος ο Φαλσιανί που σε πρόδωσε. Που περιμένω να τελειώσουν οι ανακρίσεις στωϊκά.

Ομως εσύ δεν μας απάντησες ποτέ σεβόμενη το τραπεζικό απόρρητο μάλλον. 

Ομως καλή μου Τράπεζα μια λεξούλα μου χρωστάς και εμένα και του λαού μας του ελληνικού και καταντροπιασμένου διεθνώς. Γιατί οι πελάτες σου είναι επώνυμοι και σπουδαίοι όπως είδαμε και αν είχες κάνει το καθήκον σου ως όφειλες σήμερα ίσως (ίσως λέω) χρέη να μην υπήρχαν για τον τόπο ούτε να πλήρωναν φόρους και ΕΝΦΙΑ τα γεροντάκια.
Μια συγγνώμη μου χρωστάς για την περιφρόνησή σου όπως και του λαού μας για τις λίστες σου που με τόση προσοχή καλύπτεις με το τραπεζικό απόρρητο και συγκαλύπτεις ταυτόχρονα τόσες παραβάσεις,τόσο ξέπλυμμα διεθνώς όπως συνομολογείς. Τι να το κάνω που μετά τους διώχνεις τους κακούς και καθαρίζεις.
Καλή μου Τράπεζα, καλές μας Τράπεζες που συμμερίζεστε αυτές τις πρακτικές που πιά οι νόμοι δεν επιτρέπουν, θέλω να σας θυμίσω μια παροιμία: από τότε που βγήκε το συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο.
Φιλότιμο θα μου πεις η Τράπεζα? γιατί? Γιατί κάθε τράπεζα μία αρετή έχει και οφείλει να τηρεί ωσάν την παρθενία της αμόλυντη: την τραπεζική πίστη. Αυτή που της κληροδότησαν οι πρόγονοί της που δεν είχαν γη και τόκιζαν χρήματα. Αυτοί που μας έμαθαν την ενοχή, την ψυχοθεραπεία και το μαρξισμό. Για την Τράπεζα "φιλότιμο" είναι η τραπεζική πίστη που οφείλει να προστατεύει και να τιμά.
Γι αυτό καλή μου μετανοούσα Μαγδαληνή  προστρέχω στη δικαιοσύνη (τόσο μυαλό μου έμεινε και εμένα) και περιμένω με τα έγγραφα ανά χείρας.
Καλή μου Τράπεζα δεν θέλω τη συγγνώμη σου άλλωστε. Αξιώνω μαζύ με τους στις λίστες σου κείμενους σπουδαίους να αναλάβεις τις ευθύνες σου όπως ο νόμος προβλέπει και να πληρώσεις. Αλλωστε ο κ. Μάρδας μας είπε ότι μέσω της Τράπεζας της Ελλάδος γνωρίζει που πήγε και το τελευταίο ευρώ. Εξίσου φαντάζομαι θα γνωρίζει ότι η Τράπεζα της Ελλάδος αργεί να επιβάλει ποινές για παραβάσεις της τραπεζικής νομοθεσίας.
Σε λίγες μέρες καλή μας Τράπεζα κάθεται ο κ. Παπακωσταντίνου στο  εδώλιο του ειδικού δικαστηρίου. Στις 25 Φεβρουαρίου. Αρκεί για μια συγγνώμη και σε μας από την Τράπεζα?
Δεν ξέρω αν τα θέματα που σε ενόχλησα είναι στις λίστες σου. Ούτε τα πρόσωπα που σου υπέδειξα. Σίγουρα όμως θα πρέπει σιγά σιγά να αναλάβεις της ευθύνες της προστασίας των διάσημων και επωνύμων πελατών σου.

Με πόνο πικρό
ένας δικηγόρος που διαβάζει το νόμο.

Λάβαμε και αναδημοσιεύουμε την παραπάνω επιστολή. Τα στοιχεία της αναφοράς είναι στα χέρια μας για κάθε ενδιαφερόμενο.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...



Ένταλμα σύλληψης εκδόθηκε σε βάρος τριών πρώην διευθυντών της UBS από Γάλλους δικαστικούς, οι οποίοι άνοιξαν έρευνα (απαγγελία κατηγοριών) σε βάρος της ελβετικής τράπεζας για διακεκριμένο ξέπλυμα χρήματος και φορολογική απάτη και της επέβαλαν εγγύηση ρεκόρ 1,1 δισεκατομμυρίου ευρώ, πληροφορήθηκε σήμερα το Γαλλικό Πρακτορείο από συγκλίνουσες πηγές.

Στην έρευνα αυτή, η τράπεζα είναι ύποπτη ότι συμμετείχε σε ένα σύστημα παράνομης αναζήτησης πλούσιων Γάλλων πελατών για να ανοίξουν λογαριασμούς στην Ελβετία, εν αγνοία της εφορίας.

Οι Γάλλοι δικαστικοί εξέδωσαν αυτά τα εντάλματα σύλληψης τον Ιανουάριο επειδή οι τρεις πρώην διευθυντές δεν απάντησαν σε μια κλήτευση, διευκρίνισε δικαστική πηγή στο Γαλλικό Πρακτορείο.