ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

ΕΜΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ DOWN ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΟΤΕ!



του partner wolf -  από τα ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ
Το σύνδρομο down την ημέρα του οποίου εορτάζουμε σήμερα εμένα δεν μου λέει τίποτε απολύτως. Εχω ένα φίλο το Νίκο που λένε ότι έχει αυτό το πρόβλημα αλλά εγώ τον εορτάζω του Αγίου Νικολάου μόνον.
Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί υπάρχει κάτι διαφορετικό σε σχέση με αυτούς τους ανθρώπους καθώς είμαι μόνον ένας απλός σκύλος έστω και αν είμαι δικηγορόσκυλος.  Οι άνθρωποι δυστυχούν αν γεννήσουν ένα τέτοιο παιδί συνήθως αν και πολλοί επιλέγουν να έχουν ένα τέτοιο παιδί ακόμη και υιοθετώντας το. Η μάνα του Νίκου κλαίει συχνά αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί.
Αυτό είναι που εμένα ως σκύλο και δικηγορόσκυλο με αναστατώνει πιό πολύ. Η επιλογή και η απόφαση. Γιατί το σύνδρομο αυτό μπορείς ελεύθερα να το σκοτώσεις και δεν πειράζει. Γιατί και ο γιατρός και η γιαγιά και η ξαδέρφη η θρήσκα θα σου πουν ότι έκανες καλά που το ξεφορτώθηκες.
Ποιόν ξεφορτώνεσαι τελικά με νομιμοφάνεια και καθωσπρέπει όρους εγώ δεν ξέρω.
Αυτό που εγώ έχω να πω σήμερα ως δικηγορόσκυλος είναι η μεγάλη μου απορία για την ευκολία να σκοτώνεις σήμερα τα έμβρυα με το σύνδρομο αυτό. Η ευκολία να αποφασίζεις για το ότι κάποιος δεν αξίζει να ζήσει. Η ευκολία να διαλέγεις που είναι τόση ώστε γίνεται αυτονόητη. Η επιλογή είναι ανθρώπινη ιδέα. Αλλοτε πίστευε στη μοίρα. Τώρα νομίζει ότι επιλέγει τα πάντα. Και τα ελέγχει. Τα ξέρω τα επιχειρήματα. Τα έχω ακούσει. Και έχω καεί από γερούς ανθρώπους που τα ξέρουν όλα και τα κάνουν όλα σωστά.
Εμένα άνθρωπος με down  δεν με πείραξε ποτέ. Και νομίζω ότι ως σκύλος δικαιούμαι να είμαι πολύ προβληματισμένος που οι άνθρωποι επιλέγουν να ξεφορτώνονται τόσο εύκολα πλάσματα που δεν με έχουν πειράξει καθόλου.
Τα λέω στους δικηγόρους να σκεφθούν. Αφού αυτοί όλα τα ξέρουν για τις μεγάλες αποφάσεις της ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: