ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

NOMIKΑ ΝΕΑ LAW BLOG

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Δακρύζοντας για ένα άλογο

από τα ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ
του partner wolf - 7/11/2012 1:37:26 μμ

To έμαθα και τρελλάθηκα : ο Γιόσεφ Ντούμπεν, εκπρόσωπος της τσεχικής κτηνιατρικής υπηρεσίας, η οποία επέχει επίσης ρόλο εθνικού φορέα ελέγχου τροφίμων, επιβεβαίωσε ότι βρέθηκε DNA αλόγου σε συσκευασίες που περιέχουν 1 κιλό κατεψυγμένα κεφτεδάκια Koettbullar, που παράγει η σουηδική αλυσίδα τροφίμων Dafgard. Η αλυσίδα επίπλων IKEA ανακοίνωσε ότι σταμάτησε να πωλεί κατεψυγμένα κεφτεδάκια στα 17 υποκαταστήματά της στη Σουηδία, μετά την εύρεση κρέατος αλόγου στο προϊόν αυτό στην Τσεχική Δημοκρατία. Η IKEA Σουηδίας ανέφερε ότι "οι δικοί της έλεγχοι δεν αποκάλυψαν ίχνη κρέατος αλόγου", αλλά εξαιτίας των "ανησυχιών μεταξύ των καταναλωτών" σταματάει τις πωλήσεις του προϊόντος αυτού στη χώρα.
Εχω φάει και εγώ πολλές φορές κεφτεδάκια - υπέροχα μα την αλήθεια- του ΙΚΕΑ> Αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι έφαγα κρέας φίλου μου. Γιατί τα άλογα είναι φίλοι μου στον πολιτισμό μας. Δεν τρώω τους φίλους μου ποτέ ακόμη και αυτούς που δεν τρώγονται με τίποτε. Ταμπού σκύλου.
Με στεναχώρησε η είδηση αυτή και σας το λέω ξεκάθαρα. Ξέρω πως σε πολλά κινέζικα σερβίρουν και κρέας σκύλου. Η Ελένη συχνά φοβάται γι'αυτό. Τα διατροφικά ταμπού δεν είναι βέβαια νόμοι. Μόνον οι αγορανομικές διατάξεις ίσως. Αλλά σαν σκύλος δεν μπροώ να μην τονίσω ότι από μέρους μου το να τρώς φίλους είναι κακό.
Μάλιστα θυμάμαι κάποιον παλιό δικηγόρο που αν και άθεος με τον τρόπο του και όταν έτρωγε κατσικάκι έκανε το σταυρό του.
Ας είναι! για μένα το άλογο θα είναι πάντα ο φίλος και δεν θα ξαναφάω κεφτεδάκια ποτέ. ΠΟΤΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: